Bence Galatasaraylılık din gibi mezhep gibi yerleşmiş köklü bir inançtır. Galatasaray'ı işte bunun için tercih eder ve Galatasaraylılığımla her zaman gurur duyarım... METİN OKTAY

2.11.2009

Sivas Maçı

Sivas maçından benim için önemli noktalar:
* Mustafa Sarp: Verimli oluyor, bazen olmuyor, bu değil, mücadelesi etkiliyor beni. Her saniye koşuyor, mücadele ediyor, bazen topla beraber koşuyor, sınırlı top kabiliyetine rağmen, kaptırsa bile alkış alıyor herkesten. Ayrıca her geçen gün daha faydalı oluyor. Ben bu performansı kendisinden beklemiyordum açıkçası. Basit oynuyor bizi mutlu ediyor. Üretkenliğini biraz arttırabilirse hepimizi daha mutlu edecek.
* Hürriyet ve ES'ye tepki: Beklediğim gibi pankartlar ve tezahüratlarla tepki koyuldu. Bildiğim kadarıyla mahkemeye de verilecek. Ama bunlar yetmiyor. Unutulmamalı, bu tepki şiddetini arttırarak devam etmeli. Hurriyet almıyorum, tıklamıyorum. Bu kahpeyi bünyesinde tuttuğu sürece de tıklamayacağım, almayacağım. Bir de ES'nin başına birşey gelmedikçe rahat etmeyeceğim. Üzgünüm.


* Soğuk: Son yıllarda en çok üşüdüğüm maçtı. Tribünün boş kalmasının da sebeplerinden biriydi!
* Gol Sevinci: Eskilerde alışık olduğumuz ama uzun zamandır görmeye hasret kaldığımız şekilde sevindi takım 2 golde. Hepsi biraraya geldi, omuz omuza verdi, ve zıplamaya başladılar gülerek. Özlemişiz gerçekten. Birilerine mesaj gidiyor sanırım. Ama herşeyden önemlisi, futbolcuların bunun içinden gelerek yapması. Umarım böyledir. Umarım şampiyonluğun anahtarlarından birinin "takım olabilmek ve arkadaşlık" olduğunu anlamıştır bizimkiler. Ve umarım sezon sonuna kadar gol sevinçleri hep bu şekilde olur.
* Harry Kewell: Söylemeye devam edeceğim. Seni Galatasaray formasıyla izlemek, ne büyük bir mutluluk.

1 yorum:

Doruk dedi ki...

Gol sevinçlerinde ısrarla arkada kalan savunmayı beklediler. Servet ve Gökhan da gelip tepinmeden dağılmadılar.