Bence Galatasaraylılık din gibi mezhep gibi yerleşmiş köklü bir inançtır. Galatasaray'ı işte bunun için tercih eder ve Galatasaraylılığımla her zaman gurur duyarım... METİN OKTAY

20.11.2009

Geleceğimizi Kaybetmeyelim

Basketboldaki leke hayatımızı derinden etkiledi, ve sanırım etkilemeye devam edecek. Benim şahsıma böyle bir çamur atılsa, bu kadar üzülmezdim heralde. En son dün akşam Yiğit Şardan'ın istifasıyla yıkıldım adeta. Liseli ekip tarafından sevilmese de Yiğit Şardan, geleceğimizi kurtaracak projelerin hep başrollerinde yer alan yöneticiydi. Aslantepe'nin tanıtım işleri, GS Pazarlama, GS Mobile, GS Bilyoner, GS Bonus... Kurumsallaşmaya giden yolda vizyon sahibi yönetim/yönetici eserleri olarak takdir aldı bizden. Özlediğimiz beklediğimiz GS yönetimi bulduk diye düşünmeye başlamıştık ki dün akşam aslında her alanda Galatasaray'ın arkasında gösterdiği dik duruşu gösterdi Yiğit Şardan. "Haberim yok ama bu şubenin sorumlusu benim" dedi. İstifasını verdi. Bu olaydan güç alan karşıt zihniyetin zamanında veremedikleri istifayı delikanlı gibi verdi.
Ben bu adamın bu kadar arkasında duruyorum, tanımam etmem yakinen. Belki yanılırım, ama benim yaşımın yettiği dönemler arasında belki Galatasaray adına en önemli işleri yapan yöneticilerden biri bence. Umarım istifası kabul edilmez. Umarım örümcek zihniyet hortlamaz, bizi kara günlere geri götürmez...

Hiç yorum yok: