Bence Galatasaraylılık din gibi mezhep gibi yerleşmiş köklü bir inançtır. Galatasaray'ı işte bunun için tercih eder ve Galatasaraylılığımla her zaman gurur duyarım... METİN OKTAY

9.11.2009

Gün Bugündür

Herkesten önce düşünüp, planını çizip, ama hayata geçiremediğimiz yatırım, Galatasarayımız'ı ekonomik olarak ayağa kaldıracak, yeni mabedimiz. Eren Talu bu işe başladığında da benzer heyecanlar yaşamıştık ama bu sefer iş farklı. Mabedin zamanında yetiştirilebilmesi için bazı yasal dayanaklar var elimizde. Hatta geciktiği hergün için tazminat ödenecek. Bu iş bitecek. Seneye bu zamanlar yeni mabedde olmayı hayal ediyoruz hepimiz. O yüzden inşaata yeniden başlanılan(açıklamayla beraber inşaata yeniden başlanıldığını kabul ettiğim) bugünü not edelim bir kenara... Bir daha "inşaata yeniden başlanıldı" denilmeyecek inşallah...

4 yorum:

arnawut dedi ki...

Abi bayadır çalışılıyormuş diye duymuştum :S yaklaşık 2-3 haftadır işçiler çalışıyordu gelen haberlere göre. tekrar durmuşsa bilmiyorum tabi :s yada yanlış bilgi almış olabilirim :pff

mischa dedi ki...

2-3 hafta değil de birkaç gündür çalışıyorlar diye biliyorum kardeşim ama, bugün yapılan açıklamalarla beraber inşaatın yeniden başladığını kabul ettim kendimce:) Önemli bence. Bu son çünkü, bir daha inşaata yeniden başlamak yok...

arnawut dedi ki...

A aa ben resmi siteyi yeni gördüm. süper!!! Kale arkası kombinesi ne kadar olur acaba :D
Hayırlı olsun!

mischa dedi ki...

Büyük soru işareti. Bence tüm tribünler için çok yüksek fiyat koyacaklar. Bizim niyetimiz şimdiki Kapalı'dan almak ama bütçelerimizin yeteceği fiyatlar olmalı...