Bence Galatasaraylılık din gibi mezhep gibi yerleşmiş köklü bir inançtır. Galatasaray'ı işte bunun için tercih eder ve Galatasaraylılığımla her zaman gurur duyarım... METİN OKTAY

25.11.2009

Destek Sonuna Kadar

Dün Eurocup'ta Mariupol'u 14 sayı farkla yendik. Rahatsızlığım yüzünden gidemediğim maçı GS TV'den izledim. Önemli maçtı, hem Avrupa'ya iyi başlamak, hem de morallenmek açısından. Maçın analizine girmicem, çok sıradan bir takımdı rakip, ama Radoslav Rancik'in insanüstü oyununu övmeden geçemeyeceğim. 39 sayı, 7 ribauntla oynadı ki, duyduğum kadarıyla Eurocup'ın en iyi 3. performansını göstermiş Rancik.
Ekleme: Rancik Eurocup 1. haftanın MVP'si seçilmiş ve kariyer rekorunu kırmış.
http://www.eurocupbasketball.com/ulebcup/home/news/i/62045/3735/item

Lige devam kararının alınmasıyla, teknik ekip tamamen yenilendi, ligde kalmak için şu şartlarda mucize de gerekse, hep beraber mücadele etmemiz gerekiyor. Yönetim t kadro tribünde, ama tribünde esas olması gerekenler yerlerinde yoklar. Aynı geçen hafta Efes maçında olduğu gibi. Herkesin içi sıkılıyor, benim gibi birçoğumuz için yaşananlar hala kabus, moraller bozuk ama bu olay yaşandı, bir şekilde(!) cezalar alındı ve yola devam kararı verildi. Hangi maçta göstereceğiz takımın yanında olduğumuzu? Sadece Fülker maçlarında mı?



Maç sonu röportajlarında daha bir morallendim galibiyet üzerine. Önce Genel Menajer Nur Gencer, sonra da Yardımcı Antrenör Cihansever Yeşildağ konuştu. İkisi de çok umutluydu, bu sıkıntıları avantaja çevirebileceğimizi hissettim konuşmalarından. Tahkim'in vereceği güzel kararlar olacaktır diye umuyorum. Hedef şampiyonluk değil, ligde kalmak da olsa, herşeyin üzerine bize bu takımı yüreklendirmek ve destek olmak kalıyor. Bu takım bizim takımımız, bu takımın sonuna kadar arkasında olmalıyız...

Hiç yorum yok: