Bence Galatasaraylılık din gibi mezhep gibi yerleşmiş köklü bir inançtır. Galatasaray'ı işte bunun için tercih eder ve Galatasaraylılığımla her zaman gurur duyarım... METİN OKTAY

1.03.2010

Yılmaz Vural

Çok puanımızı alıp çok canımızı yakmıştır bu adam. Dün takla atsana falan diyip galibiyetin makarasını yaptık kendi çapımızda ama Sami Yen'de oyunu çirkinleştirmeye çalışmayan bir takım uzun süredir görmüyorduk. Kasımpaşalı oyuncular dün akşam "futbol" oynadılar. Tekme atıp yıldırmak istemediler, süreden çalmadılar, bizimkilerle didişmediler. Çıktılar toplarını oynadılar. Hem de ciddi şekilde oynadılar, sanıyorum bizden çok pas yaptılar. Bu açıdan hem Kaımpaşalı futbolcuları, hem de bu futbolun sebebi diye düşündüğüm Yılmaz Vural'ı tebrik ediyorum. Dünkü tezahüratın da olmasını istemezdim, onun yerine bu adamı alkışlamalıydık.
Bir konuda dürüst olmalıyım, puan kaybetseydik aynı şeyleri söyleyebilir miydim bilmiyorum. Belki aklıma bu konu gelmezdi, belki de o sinirle bunları düşünmeyebilirdim. Bu tip takımları görmek istiyoruz karşımızda. Tekmeyi tek yol olarak görmeyen, tribünü germeye çalışmayan, iyi futbol oynayıp puan almak isteyen takımlar. Belki o zaman biz de yenildiğimiz zaman da rakibi kutlama konusunda kendimizi geliştirebiliriz.

Hiç yorum yok: