Bence Galatasaraylılık din gibi mezhep gibi yerleşmiş köklü bir inançtır. Galatasaray'ı işte bunun için tercih eder ve Galatasaraylılığımla her zaman gurur duyarım... METİN OKTAY

5.02.2010

İnsan mısınız?

Her maç sonrası idman raporunda 3 oyuncu darbeye bağlı sakatlık haberi okuyoruz. Bu artık alenen yapılıyor ve ses çıkmıyor. İnsan diyemiyorum bile, bunu yapan da aynı biçtikleri futbolcular gibi hayatlarını futboldan kazanıyorlar işin en acı tarafı. Bunları bilerek yapanın da, görüp de görmemezlikten gelenin de yakaları sakatlıktan kurtulmasın. Daha ne diyim. En ağır küfürleri de söylesem, en ağır bedduaları da etsem biliyorum anlamaz bu kahpeler. Bu sahnelere izin verenler evlerinde rahat uyuyor mu merak ediyorum.

1 yorum:

Canselmo dedi ki...

Hemen hemen tüm GS'liler bundan çok şikayetçi, ben dahil. Bi' takımdaki sakatlıkların %80'i-90'ı darbeye bağlıysa, daha ne diyebiliriz bilmiyorum.

Sonra da koca koca adamlar konuşuyor TV'de "Türk futbolu neden gelişmiyor?" diye. Siz oraya fanatizminizin kör ettiği gözlerinizle çıkıp, saçmalamaktan başka bir şey yapmadığınız için, bunun gibi gerçek sorunları görmüyorsunuz. Şu ülke futbolunun en büyük başarısını gösteren takımı alaşağı etmek için neler yapılıyor sezon başından beri. Hala "Rijkaard adam değil!"den, "Kollektif futbol, bloklar arası hede hödö"den ileri gidemedik.

Yazıklar olsun, ne diyeyim..