Bence Galatasaraylılık din gibi mezhep gibi yerleşmiş köklü bir inançtır. Galatasaray'ı işte bunun için tercih eder ve Galatasaraylılığımla her zaman gurur duyarım... METİN OKTAY

27.10.2009

3 Puandan Daha Önemli Kayıp

Her takımın vazgeçilmez 1-2 oyuncusu vardır ve bana göre bizim takımın vazgeçilmez 2 adamı varsa birincisi Arda ikincisi kesinlikle Baros'tur. Bu sistemle oynadığımız ve çok ekstra bir forvet almadığımız müddetçe vazgeçilmez olmaya da devam edecektir ki benim takımda en sevdiğim oyunculardan biridir Baros. Şimdi en az 2 ay olmayacak ki bu da en iyimser ihtimalle 7 lig, 3 kupa, 3 de Avrupa Kupası maçında olmayacağı anlamına geliyor. Bir de iyileşip eski formunu tutmasını beklemek zorunda kalacağız.

Fb mağlubiyetini çok büyütmüyorum, altı üstü 3 puandır, çok da önemli değil. Ben Baros'un sakatlanmasına mağlubiyetten çok daha fazla üzüldüm. Umarım beklenenden daha kısa sürede kavuşuruz Kralımız Baros'a...

1 yorum:

koala dedi ki...

Arda değil ama Baros sistemin vazgeçilmeziydi. Geldikten sonra da bu formuyla dönebileceğini sanmıyorum