Bence Galatasaraylılık din gibi mezhep gibi yerleşmiş köklü bir inançtır. Galatasaray'ı işte bunun için tercih eder ve Galatasaraylılığımla her zaman gurur duyarım... METİN OKTAY

25.09.2009

El Emeğimiz #2 - Alpaslan Abi

Eskişehir maçı günü, yani 27 Eylül Pazar Alpaslan Abi'nin aramızdan ayrılışılının sene-i devriyesi. Pazar günü ilk önce kabrinde, daha sonra da maç esnasında Alpaslan Abi'yi hakettiği şekilde anacağız. uA Kareografi ekibinin başlattığı bir pankart organizasyonu vardı. Tribüne bugüne en çok emek vermiş insanı, bu sefer onun için emek sarfederek anacağız. Tahminim pazar günü 100'e yakın pankart asılacak stada. Eski Açık'ta da büyükçe birşeyler açılacak.
Ben de birşeyler hazırlıyım istiyordum, vakit darlığından dolayı çok uğraştıracak birşeyin altına giremedim açıkçası. Dün akşam yaklışık 1buçuk saatte birşey hazırladım. Metin Oktay'ı çok seven Alpaslan Abi'yi Metin'le beraber anmak istedim. Nur içinde yatsın. Bu klüp için yaptıklarını kimse unutmayacak...


1 yorum:

Adsız dedi ki...

Eline sağlık..

Keşke çıkıp şaka desen be abi..