Bence Galatasaraylılık din gibi mezhep gibi yerleşmiş köklü bir inançtır. Galatasaray'ı işte bunun için tercih eder ve Galatasaraylılığımla her zaman gurur duyarım... METİN OKTAY

24.08.2009

Dayaklık Futbolcular - Ahmet Solakel

Uzun zamandır maçlara geliyoruz. Hemen hemen her maçta agresiflik, çirkeflik yapan, kasıtlı olarak topa sert girip futbolcularımıza tekme atan, taraftarı söz veya hareketle kışkırtan futbolcular görüyoruz. Bazen biz de o duygusallıkla yanlış yorumluyor olabiliyoruz ama ben bu tip adamlara deli oluyorum. O adamı o anda görsem ölesiye dövebilirim diyorum veya dışarda görsem de küfür etsem diyorum. Fakat bir süre geçince unutuluyor (Emre Toramanları, Çağdaşları unutmayız tabi ). Bu haftadan itibaren bu "sevimli" adamları sizinle paylaşacağım ki hiçbiri unutulmasın, pislikleri, çirkeflikleri bir yerler yazılı olarak kalsın...

İlk konuğumuz Denizlispor'un 6 numarası Ahmet Solakel...

Kendisi maç boyunca bizim futbolculara sakatlayacak şekilde girdi. Genelde direk ayağa, top geçtikten sonra kaydı. Ben bunları zamanlama hatası yaptığı için değil, art niyetli olduğu için yaptığını düşünüyorum. Maçı sarı kartla bitirdi ama sarı kartı gördüğü dakika 90+3'tü!!!

Hiç yorum yok: