Bence Galatasaraylılık din gibi mezhep gibi yerleşmiş köklü bir inançtır. Galatasaray'ı işte bunun için tercih eder ve Galatasaraylılığımla her zaman gurur duyarım... METİN OKTAY

21.04.2010

Boşver Kaptan Boşver

Basının doldurmalarına gelip sana sallayanları gördükçe, seni daha bi çok seviyorum, daha fazla sahipleniyorum, seninle gurur duyuyorum. Hissetlerinin bizim hissetiklerimizden en ufak farkı olmadığını biliyorum. Şampiyonluk da sevinç gözyaşları dökerken, bugün de bizim gibi içinin kan ağladığını biliyorum.

3 ay önce seni yere göğe sığdıramayanlar, 5 ay sonra O bizim evladımız canımız diyecekler, senin yaptıklarınla sevinecekler, senin lideri olduğun takımın sayesinde mutlu olacaklar. En büyük hayranın oluverecek bir anda. O yüzden boşver be Kaptan. Zordur Galatasaray'da lider olmak, bu sıkıntılar bir şekilde aşılır. Yeter ki sen bunları boşver...

Hiç yorum yok: